آموزشگاه آرايشگري آموزشگاه آرايشگري .

آموزشگاه آرايشگري

مدل‌هاي كاشت ناخن زيبادر آرايشگاه

 كاشت ناخن يكي از خدمات محبوب در آرايشگاه‌هاي زنانه است كه به شما امكان مي‌دهد ناخن‌هاي زيبا، طولاني و قوي داشته باشيد. در زير به برخي از انواع مدل‌هاي كاشت ناخن اشاره مي‌كنم:

ناخن‌هاي جلو باز: در اين مدل، ناخن‌ها در قسمت جلويي شبيه به نوك يك سويه يا شمشير شكل شكل داده مي‌شوند. اين طراحي بسيار زيبا و جذاب است و براي رويدادهاي خاص يا سبك‌هاي مد روز مناسب است.

ناخن‌هاي مربعي: در اين مدل، ناخن‌ها به شكل مربع شكل كوتاه مي‌شوند. اين طراحي كلاسيك و ساده است و به طور عمومي براي استفاده روزانه مناسب است.

ناخن‌هاي گرد:  در اين مدل، ناخن‌ها به شكل گرد و كوتاه تر تراشيده مي‌شوند. اين طراحي طبيعي و متناسب با طبيعت شكل ناخن‌هاي شماست.

ناخن‌هاي فرانسه: ناخن‌هاي فرانسه طراحي ساده‌اي است كه شامل پايه‌اي صاف و رنگي طبيعي در بالاي ناخن‌ها و نوك‌هاي سفيد رنگ است. اين طرح كلاسيك و شيك است و براي هر مناسبتي مناسب است.

ناخن‌هاي آكريليك:ناخن‌هاي آكريليك با استفاده از پودر و مايع آكريليك بر روي ناخن‌هاي طبيعي ساخته مي‌شوند. اين طرح‌ها مي‌توانند به هر شكل و طرحي كه مي‌خواهيد درآيند و بسيار مقاوم هستند.

ناخن‌هاي مدا ژلي:ناخن‌هاي ژلي با استفاده از ژل و لامپ UV ساخته مي‌شوند. آن‌ها ظاهري براق و طبيعي دارند و ماندگاري بيشتري نسبت به رنگ‌هاي معمولي دارند.

 

اين تنها برخي از مدل‌هاي كاشت ناخن هستند و هنوز مدل‌هاي ديگري نيز وجود دارند. با مشاوره و صحبت با آرايشگر خود، مي‌توانيد مدلي را انتخاب كنيد كه با سليقه و نيازهاي شما همخواني داشته باشد.

كاشت ناخن قالبي در آرايشگاه زنانه

كاشت ناخن قالب يكي از خدماتي است كه در آرايشگاه‌هاي زنانه ارائه مي‌شود و به معناي قرار دادن قالب بر روي ناخن طبيعي و سپس كاشت ناخن مصنوعي به شكلي كه ناخن مصنوعي از قسمت طبيعي ناخن بيرون آيد مي‌باشد. اين روش به طور كلي براي افزايش طول و شكل زيباي ناخن‌ها استفاده مي‌شود.

مراحل عمومي كاشت ناخن قالبي عبارتند از:

آماده‌سازي ناخن: در ابتدا، ناخن‌هاي طبيعي شما پاكسازي و شكل‌دهي مي‌شوند تا آماده كاشت ناخن مصنوعي شوند. قالب‌ها نيز بر روي ناخن‌ها قرار مي‌گيرند و به شكل دلخواهي كه مي‌خواهيد ناخن‌ها خارج شوند قالب مي‌شود.

اعمال ناخن مصنوعي: با استفاده از مواد ژل يا پودر و مايع، ناخن مصنوعي به شكل قالب روي ناخن طبيعي كاشته مي‌شود. اين مرحله شامل ساختاردهي ناخن و ايجاد شكل و طول مورد نظر است.

صاف‌كردن و شكل‌دهي: پس از كاشت ناخن، سطح آن با استفاده از فايل ناخن صاف و شكل داده مي‌شود. در اين مرحله، شكل و طول ناخن مصنوعي تغيير داده مي‌شود تا به شكل مطلوب برسد.

ناخن‌پوشاني: در اين مرحله، ناخن‌هاي مصنوعي با استفاده از لاك و ژل‌هاي زيبايي پوشانده مي‌شوند تا ظاهري زيبا و براق براي ناخن‌ها ايجاد شود.

لازم به ذكر است كه براي كاشت ناخن قالبي بهتر است به يك آرايشگاه زنانه مراجعه كنيد و با يك تكنسين مجرب مشورت كنيد. اين تكنسين مي‌تواند شما را راهنمايي كند و ناخن‌هايي كه با سليقه و نياز شما سازگاري داشته باشند.را طراحي كند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۵۵:۴۰ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)